In 2019 ben ik gestart als klantenadviseur. Toen ik de vacature las, dacht ik: dat ben ik! En ik had me niet vergist. Ik kwam terecht in een warm team. Ik werd goed opgeleid, geen vraag was te veel... Als klantenadviseur kon ik klanten helpen, het verschil maken. Maar vooral: mijn leidinggevende inspireerde me én had oog voor mijn talenten, voor wie ik echt was. Hierdoor groeide mijn zelfvertrouwen. Na 2 mooie jaren op het Service Center was ik klaar voor een volgende stap: de rol van Teamleader. In het hele traject naar mijn nieuwe rol ervaarde ik opnieuw de klik met mijn werkgever: hier kijkt men naar wat je kan, wat je graag doet en wie je bent. Er wordt écht geluisterd. Ik zit hier helemaal op mijn plaats bij Helan!
Dorien
Teamleader Service Center
Ik verwacht een werkgever die mij mezelf laat zijn.
Op de hoogte blijven van onze laatste nieuwe jobs?
Schrijf je dan in voor onze jobalert
Maak Job Search Agent aan
Schrijf je dan in voor onze jobalert