Louise
Customer Journey Owner
Wij zorgen ervoor dat de diensten van het ziekenfonds zo klantvriendelijk mogelijk georganiseerd zijn. Daarom doorlopen we elk traject dat de klant bij ons aflegt en bekijken we waar het vlotter kan. Om processen te vereenvoudigen, komen digitale toepassingen goed van pas. We willen vooral het papierwerk verminderen en het leven van de klant eenvoudiger maken. Kunnen meewerken aan vernieuwing is een fijn gevoel. Bovendien zien we de customer journey voor bv. klanten die mama of papa worden ook ruimer dan enkel hetgeen ons ziekenfonds te bieden heeft. Het is heel fijn om daarbij onze andere diensten zoals kinderopvang, Heyo, huishoudhulp, de zorgwinkel, ... te kunnen betrekken, want zo kunnen we het onze klanten gemakkelijker maken om de nodige ondersteuning te krijgen bij deze nieuwe wending in hun leven.
Ik verwacht mee te kunnen bouwen aan vernieuwing.
Op de hoogte blijven van onze laatste nieuwe jobs?
Schrijf je dan in voor onze jobalert
Maak Job Search Agent aan
Schrijf je dan in voor onze jobalert